Exchange rates: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [more...]
Language: polski english

* Standard profile

 


*This company has only Standard profile.
Learn more about Trusted Partner and Eurocompany

MAPI Consulting - Zarządzanie Gastronomią

[Poland]ZARZĄDZANIE GASTRONOMIĄ

Oferujemy kompleksowe doradztwo w zakresie prowadzenia gastronomii dostosowane do indywidualnych potrzeb i wymagań naszych klientów poprzez: Outsource'ing wykwalifikowanej kadry managerskiej Planowanie wstępnego budżetu oraz koordynacja pracy Projektowanie i aranżacja lokalu Pomoc przy uzyskaniu niezbędnych dokumentów potrzebnych do otwarcia lokalu Negocjacje umów handlowych Pomoc przy wyborze sprzętu i wyposażenia Pomoc przy wyborze dostawców surowców Rekrutacja personelu[...]

Details...


[Poland]HACCP

Jakość odnosi się do wyrobu, a jej podstawowym celem jest spełnianie potrzeb i oczekiwań klienta. W odniesieniu do żywności, jakość wiąże się z jej bezpieczeństwem, a więc jakością zdrowotną za którą odpowiada jej producent. Zapewnianie jakości polega na planowaniu i systematycznych działaniach niezbędnych do stworzenia odpowiedniego stopnia zaufania, że dany wyrób lub usługa spełni ustalone wymagania jakościowe. Zapewnianie jakości ściśle związane jest z wdrożeniem[...]

Details...


[Poland]GASTRONOMICZNE SYSTEMY INFORMATYCZNE

Pomagamy dobrać i wdrożyć systemy informatyczne dla gastronomii takie jak: GASTRO SZEF, LSI Menager, MICROS i inne Pomagamy dobrać i wdrożyć systemy informatyczne dla gastronomii które pomagają stworzyć całosciowy skomputeryzowany system rozlicznia od dostaw surowców do sprzedaży gotowych potraw. W oparciu o programy prowadzimy kalkulację, rozliczamy, raportujemy oraz dodatkowo kontrolujemy gastronomię na każdym stanowisku pracy od szefa kuchni, magazyniera poprzez kierownika[...]

Details...


[Poland]AUDYTY I INWENTARYZACJE

Audyty Przeprowadzamy audyty, które pozwalają na uzyskanie niezależnej oceny jakości świadczonych przez restaurację usług i wprowadzenie określonych standardów w obsłudze klienta. Oceniamy i diagnozujemy istniejącą strukturę organizacyjną, poziom zatrudnienia i efektywność jego wykorzystania, a także system organizacji pracy i jej wydajności. Audyt zewnętrzny części gastronomicznej - mystery shopper (analiza jakości usług i zachowań personelu) Audyt przeprowadzany[...]

Details...


[Poland]SZKOLENIA PERSONELU

Tematyka szkolen - ustalana z Klientem indywidualnie Długość szkolenia - do 4dni ( lub do uzgodnienia ), nauczanie praktyczne ( od 4 do 15 osób ) Miejsce szkolenia - lokal gastronomiczny Zleceniodawcy PROGRAM SZKOLENIA PERSONELU OBSŁUGUJACEGO OBEJMUJE Poznanie profesjonalnej i nowoczesnej obsługi konsumenta Savoir vivre w życiu zawodowym personelu Profesjonalizm a perspektywa rozwoju zawodowego Personel obsługujący Przygotowanie sali konsumenckiej Organizacja pracy personelu[...]

Details...